Bence

Bence3

Címkék

bence (3) búcsú (2) ellentétek (1) ember (5) emberek (1) én (1) erdély (1) eurovíziós (1) e mail (1) facebook (2) fagyizás (1) fantasy (1) film (1) filmzene (1) gondolat (1) gyűrű (1) (2) kérdés (1) költözés (3) lehetőség (2) like (1) mindenbence (7) nem (1) piár (4) pünkösd (1) radnóti (1) rossz (1) saját (2) személyes (3) tudhatom (1) tulajdonság (1) újdonság (1) újítás (1) unalmas (1) ünnep (1) üzenet (3) vélemény (1) vers (1)

Új kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.05.08. 16:47 mindenbence

26 éves camping bicikli

  A minap amikor a garázsba próbáltam betuszkolni egy 30 éves fotelt aminek semmi hasznát nem láttam - de persze megcsináltam mert nagyon szeretem anyukámat - felfigyeltem egy piszkos pókhálós camping biciklire. Eddig is tudtam hogy van ott egy rég nem használt bicikli amit még anno édesanyám vett az első fizetéséből, de valahogy sohasem izgatott, viszont amikor tegnap ránéztem kedvet kaptam a felújításához.

 Láttam hogy kerekei már rég foszlásnak indultak, úgyhogy felfújásukkal nem is próbálkoztam. A mostanság használatban lévő biciklimről lekaptam a hátsó valamint az első kereket ( igazából ez a lekapás bő fél óráig tartott de hogy ne húzzam az időtöket nem írom le kínlátosságom minden részletét) és ugyanezt a műveletsort végrehajtottam a bő 2 x-en túli biciklin is. Majd mentem vele egy kört az udvaron. Amikor leszálltam a megújult bringáról ránéztem és megláttam hogy jó pár helyen tiszta rozsda. Szerencsére volt a garázsban egy eddig még használatlan drótkefe  amivel 4 órán keresztül a rozsdát kapartam a kormányról, az üléstartótól és a csomagtartóról. Szóval a 26 éves bicikli felújítása 7-8 órán át tartott és ma reggel büszkén mentem vele a boltba tejért és kenyérért.

 Ha én leettem volna a bicikli gazdája, a szemétbe dobtam volna a kerekek tönkremenetele után, de örülök, hogy az eredeti tulaj nem úgy gondolkozott mint én, amikor a garázs legeldugottabb szegletébe helyezte a biciklijét. Remélem annak a 30 éves fotelnek is valaki a jövőben hasznát fogja venni.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: személyes


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenbence.blog.hu/api/trackback/id/tr312887599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása