Bence

Bence3

Címkék

bence (3) búcsú (2) ellentétek (1) ember (5) emberek (1) én (1) erdély (1) eurovíziós (1) e mail (1) facebook (2) fagyizás (1) fantasy (1) film (1) filmzene (1) gondolat (1) gyűrű (1) (2) kérdés (1) költözés (3) lehetőség (2) like (1) mindenbence (7) nem (1) piár (4) pünkösd (1) radnóti (1) rossz (1) saját (2) személyes (3) tudhatom (1) tulajdonság (1) újdonság (1) újítás (1) unalmas (1) ünnep (1) üzenet (3) vélemény (1) vers (1)

Új kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.05.09. 18:22 mindenbence

KÖLTÖZIK A PIÁR

 A mai nappal kezdetét vette a Piarista Gimnázium visszaköltöztetése a régi épületébe melyből 63 évvel ezelőtt a kommunisták helyezték át az intézményt egy sokkal kisebb és kevésbé színvonalas épületbe. Hasonlóképpen oldjuk meg a költöztetést most is, mint a "régiek", a diákok, a tanárok és a szülők fáradozásának köszönhetően a iskolánk (május 9-14) vissza költözhet felújított épületébe mely a Duna parton található.

 ----------------------------------------------------------------

1 nap

 Mozgalmasan kezdődött a költözködés hete. Délelőttre voltam beosztva a rajz-földraj terembe. A fő feladatom a leltárazás volt. Miután lehordtuk a már előre becsomagolt és összekészített dobozokat kezdődött a lomtalanítás. Mindenki talált magának valami érdekeset. Én személy szerint egy nagy derékszögű vonalzóra tettem szert amit még a mai nap elhagytam a buszon. :) A lomtalanítás végeztével becsomagoltuk a padokat és a székeket...  és el is telt a 8 óra munkaidő ami a számunkra volt kijelölve.

 Mivel a buszom indulásáig még jó pár óra volt, ott maradtam segíteni még 2 órát, szerencsémre már az "új" épületbe  küldtek át minket, nagyon vártam, hogy szétnézhessek és meg voltam elégedve a látvánnyal.

 Íme a 8.b osztály új terme:

1 komment

Címkék: költözés piár


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenbence.blog.hu/api/trackback/id/tr782890775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Obi-Ugor 2011.05.09. 21:56:20

Mekkora egy mázlista vagy! Irigykedem rád... Én egész nap ott senyvedtem a fizika szertárban (jó, ott is volt pár érdekes dolog), te meg elmész kempingezni az új osztálytermünkbe. :D
süti beállítások módosítása