Bence

Bence3

Címkék

bence (3) búcsú (2) ellentétek (1) ember (5) emberek (1) én (1) erdély (1) eurovíziós (1) e mail (1) facebook (2) fagyizás (1) fantasy (1) film (1) filmzene (1) gondolat (1) gyűrű (1) (2) kérdés (1) költözés (3) lehetőség (2) like (1) mindenbence (7) nem (1) piár (4) pünkösd (1) radnóti (1) rossz (1) saját (2) személyes (3) tudhatom (1) tulajdonság (1) újdonság (1) újítás (1) unalmas (1) ünnep (1) üzenet (3) vélemény (1) vers (1)

Új kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.17. 12:06 mindenbence

Csak egy kérdés

  A minap nagy eső volt. Az úton folyt a víz. Az emberek elővették esernyőiket. Akiknek nem volt azok pedig szaladtak a dolgukra. Én pedig éppen hazafelé tartottam.

 Na jó abbahagyom ezt a lapos beszámolójellegű fogalmazást :)

 Szóval a buszról éppen leszálltam és elkezdet zuhogni az eső, mondhatni szakadt... Az emberek káromkodtak, mivel  a legtöbbjüknél nem volt esernyő. Akiknél pedig volt azok gyorsan elővették felnyitották és mentek tovább a dolgukra, kivétel én. 

 Nekem is volt esernyő a táskámban de nem vettem elő. Nem tudom miért, lehet, hogy csak egyszerűen nem volt kedvem, de az biztos, hogy nem bántam meg. Jó volt menni az esőben, jó volt bőrig ázni, jó volt a meleg után egy kicsit lehűlni és persze jó volt látni hogy a legtöbb ember futkározik én pedig nyugodtan sétáltam.

 Azt megértem, hogy kevésbé meleg időben nem jó ha elázunk, de ilyenkor miért baj? 10 perc múltával úgy is meg fogunk száradni.

 Miért félnek az emberek a szokatlan dolgoktól? - Mert nem megszokott.

 Miért nem szeretik azt aki egy kicsit is különbözik? - Mert nem olyan mint ők.

 Miért nem próbálnak ki új dolgokat? - Mert a régi jobb.

 Ezekkel a kérdés-válaszokkal próbáltam felhívni a figyelmet arra, hogy néha milyen maradiak és unalmasak vagyunk is mi. Magunktól nem vágunk bele semmibe, nem próbálunk ki semmi újat, sőt ha még lehetőséget is kapunk sokszor akkor sem.

 Miért nem? - Mert...

1 komment

Címkék: gondolat emberek újdonság kérdés ember újítás unalmas lehetőség tulajdonság mindenbence


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenbence.blog.hu/api/trackback/id/tr432991893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Obi-Ugor 2011.06.17. 13:29:37

ennél jobb sztori már csak az volt, amikor pár Balatonban fürdőző embert még a vízben elkapta az eső. Mint az őrült emelték maguk fölé a VIZES matracukat, hogy eltakarják a már VIZES testüket, és így mentek ki a vízből. imádom a logikus embereket... :D
süti beállítások módosítása