Bence

Bence3

Címkék

bence (3) búcsú (2) ellentétek (1) ember (5) emberek (1) én (1) erdély (1) eurovíziós (1) e mail (1) facebook (2) fagyizás (1) fantasy (1) film (1) filmzene (1) gondolat (1) gyűrű (1) (2) kérdés (1) költözés (3) lehetőség (2) like (1) mindenbence (7) nem (1) piár (4) pünkösd (1) radnóti (1) rossz (1) saját (2) személyes (3) tudhatom (1) tulajdonság (1) újdonság (1) újítás (1) unalmas (1) ünnep (1) üzenet (3) vélemény (1) vers (1)

Új kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.10. 22:12 mindenbence

"Nem tudhatom" Bence módra

Az utóbbi egy héten rengeteget kellett tanulnom, ugyanis tíz év végi dolgozatot írtunk, amiknek persze jól kellet sikerülnie. Szóval nagyon hajtottam. Tanultam a suliban, a buszmegállóban, a buszon, az ágyban, még a Jóban rosszban közben is a matekfüzetet szorongattam. Ezzel az öndicsérettel oda akartam kilyukadni, hogy nem nagyon volt időm gondolkoznom a blogon. Szóval most egy versemet fogom megosztani veletek, ami Radnóti Miklós : Nem tudhatom című verse hatására írtam.

Íme:

Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent

De azt tudom, hogy nekem ez mindenem.

Itt éltem én és itt is fogok még.

Itt a völgyben, a Mátrában,

A nagy hegy lábában,

Itt van az én helyem

A forrás vizét is itt nyelem.

… S ha a pincéknél a bunkerben vagyok

Mindig eldúdolom a dalom.

Aztán lemegyek Benjivel a tóra,

Ott akkor indulhat a móka.

De csitt! Jön a tulaj, az a nagy bivaly

S akkor iszkolunk el,

Mint minden másnap éjjel.

… De ezeknek a napoknak most vége,

Megy minden emlék a szemétbe,

Nincs több bunyó, se banda előli futás

Most jön egy nagy ugrás…

De nem megy!

Elszakadni nem tudok én,

S bár idegen üli a trónt,

Mégis, még Szűcsi mindig az enyém.

Kartal Bence

2011.03.10.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: nem vers személyes saját ember üzenet radnóti tudhatom


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenbence.blog.hu/api/trackback/id/tr312974191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása