Bence

Bence3

Címkék

bence (3) búcsú (2) ellentétek (1) ember (5) emberek (1) én (1) erdély (1) eurovíziós (1) e mail (1) facebook (2) fagyizás (1) fantasy (1) film (1) filmzene (1) gondolat (1) gyűrű (1) (2) kérdés (1) költözés (3) lehetőség (2) like (1) mindenbence (7) nem (1) piár (4) pünkösd (1) radnóti (1) rossz (1) saját (2) személyes (3) tudhatom (1) tulajdonság (1) újdonság (1) újítás (1) unalmas (1) ünnep (1) üzenet (3) vélemény (1) vers (1)

Új kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2011.06.14. 20:28 mindenbence

A Gyűrűk Ura - film vs. könyv

 Itt a nyár vagyis a sulinak mindjárt vége vagyis nincs házi feladat vagyis több a szabad idő.

 Ezután a közkedvelt gondolatmenet után, rá is térek a lényegre. A napokban hirtelen megnőtt a szabadidőm. Nem vagyok ennyi plusz órához hozzászokva, de hát ezeket is el kell tölteni valahogy. El is kezdtem gondolkozni, hogy mit nem csináltam még. Nem kellet hozzá sok idő, a Star wars és A Gyűrűk Ura rögtön eszembe jutott, ugyanis az osztálytársaim gyakran nyaggattak azzal, hogy nézzem már meg ezt a két nagy sikerű filmsorozatot. A tanév közben volt elég bajom enélkül is, úgyhogy nem néztem meg, de most hogy ilyen sok időm van kedvet kaptam hozzájuk. Be is szereztem mind a két mű összes részét. A Gyűrűk Urával kezdtem.

(Nyugi! Nem A Gyűrűk Ura részletes leírását fogjátok olvasni, tény, hogy nagyon megtetszett ez a történet, de ennek a bejegyzésnek most nem ez a célja....)

 Úgy gondoltam, hogy egy nap alatt meg is nézem mind a három részt, hát nem így lett. Már az első rész után kifáradtam, olyan sok információhoz  jutottam, hogy meg kellett emésztenem valahogy.

 Egyik "kollégámnak" (Obinak - obiwanbali.blog.hu) el is meséltem mire szántam el magam. Mint később kiderült kívülről fújja az egész sztorit.

Most kezdeném el a posztom lényegét:

  Próbáltam tudósítani barátomat, hogy mik is történnek éppen a filmben, és jó pár résznél félreértések adódtak. Például : a filmben, Minas Tirith városáról volt szó, amit én "Minaxtirit"-nek értettem.

 Ezzel a példálózásommal ott akarok kilyukadni, hogy melyiket éri meg jobban, elolvasni egy könyvet, vagy megnézni a filmet. 

Erre szerintem egyszerű a válasz: mindkettőt

 Szerintem, én vagyok a tipikus példa, hogy milyen helyzetbe kerülhet az ember.             Részletekig csak a könyvben mehetünk el, sőt ha nagyon jó a képzelőerője van valakinek és a könyv is segít ennek fejlesztésében akkor filmre sincs szükség, de akik a könyvet olvasták azok általában a filmet is megnézik.

 Viszont kevésbé jó képzelőerővel megáldott embereknek pedig kifejezetten jót tesz, ha megnézik filmen, de itt viszont már nagyon csekély azok száma akiknek kedve is lesz a könyv(ek) elolvasásához.

 Én megnéztem a filmet és elolvasni is el fogom. :)

Zárásul:

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény film filmzene fantasy gyűrű mindenbence


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenbence.blog.hu/api/trackback/id/tr962984302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása